0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

sexi

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

ktory najlepszy

Kolor dominujący:


zastanawiam sie, ktory kolor bikini wybrac?
Turkus, niebieski czy biały?
Doradzcie prosze, bo nie mam pojecia;)
Na pierwszym zdjeciu moj stary stroj, ktorego zdecydowanie musze sie juz pozbyc:)

Tagi:

bikini, strój kąpielowy,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (10)

amylaza

amylaza

dodane: 09-07-2013 16:16

figura 10 na 10:)
 
monika163

monika163

dodane: 07-07-2013 17:37

piękna figuuura :)
 
Consual86

Consual86

dodane: 06-07-2013 14:12

ale zgrabna ! :)
 
barbasia330

barbasia330

dodane: 02-07-2013 11:06

Turkusowy najladnjiejszy i zazdroszcze cyckow przy takiej szczuplosci ;)
 
Ela71

Ela71

dodane: 01-07-2013 22:32

turkusowy
 
boooomba

boooomba

dodane: 01-07-2013 22:30

Na takiej figurce, każdy będzie ładnie wyglądał ;) Zazdroszczę Ci ;)
 
mysia_84

mysia_84

dodane: 01-07-2013 22:29

az zazdroszcze cycochów;p haha a co do stroju to niebieski
 
sabinka771

sabinka771

dodane: 01-07-2013 21:56

oczywiscie, ze bez zadnej obrobki a nawet z synkiem na koncie;) dzieki wielkie za mile slowa:)
 
paparazzi-fashion

paparazzi-fashion

dodane: 01-07-2013 21:55

turkus:) ty tak wygladasz bez photoshopa? zastanawiam sie jakim cudem taka niezgrabna laska wygrala top model jak widze takie cialo jak twoje, szok, masz mega sylwetke
 
kubek1993

kubek1993

dodane: 01-07-2013 21:51

turkusik:)
Ładna figura;)
 

Dodane przez sabinka771

zweryfikowana
warmińsko-mazurskie
na szafie od: 10.2009
ostatnio na szafie: 06-08-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
9
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Back to black
  • bordo
  • Flowers
  • usa
  • jeansowy top
  • dog
  • pikowana bluza
  • kombinezon
  • skorzane spodenki
  • body stradivarius
  • na galowo
  • urodziny

Ostatnio tu zaglądali

  • aleczka11111
  • sweetkicia84
  • lady_kinbra
  • inkacka9


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij