0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Naszyjnik w roli głównej

Najnowsza porada

Greenery, czyli kolor roku!

Według Instytutu Pantone Greenery (15-0343) to kolor roku 2017. Zieleń to propozycja idealna nie tylko na wiosnę! Ta barwa świetnie komponuje się z kolorami ziemi, a także klasyczną czernią, grantem oraz bielą. Jeśli lubisz mocne zestawienie do zieleń łącz z czerwienią, pomarańczem lub pastelowym różem. Color blocking to hit tej wiosny!

fitness

Kolor dominujący:


świetny top i legginsy do ćwiczeń lubię ten zestaw : )

strój jest bardzo wygodny , ale nie dla każdej Pani .

Tagi:

sport legginsy top biały różow,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (22)

sklepubrania

sklepubrania

dodane: 28-03-2013 10:18

Laleczka2013 hehe zazdrość kule w oczy : ) . pokaż twoje cycki i brzuch wtedy komentuj bo u cb to zdjęć nie widać : )
 
Laleczka2013

Laleczka2013

dodane: 22-03-2013 18:07

OMG ja tu dziewczyny nie widzę takich ideału , kolejna laska która robi z siebie sztuczną piękność , widać że cyce to ma wypchane ,zobaczcie na jej inne zdjęcia .
 
eweleva

eweleva

dodane: 21-03-2013 22:24

no idealna :) chyba i ja sie zmotywuje :)
 
aleksandra200

aleksandra200

dodane: 20-03-2013 00:05

WOW!!!!!!!
cudowne ciało tylko pogratulowac wytrwałości:)
 
BlackEagle

BlackEagle

dodane: 19-03-2013 20:05

Twój styl mi się zupełnie nie podoba, ale ciało masz zajebiste.
 
kara2606

kara2606

dodane: 19-03-2013 19:28

wow, gratuluje ciała, pewnie dużo pracy włożyłaś zeby tak wyglądać, nie to co ja leń :D
 
majeczka094

majeczka094

dodane: 19-03-2013 19:21

push up swoje robi :)
 
ag2006

ag2006

dodane: 19-03-2013 19:08

ale wygląda na jędrny moze coś ćwiczysz , jakieś ćwiczenia na biust robisz ?:P
 
sklepubrania

sklepubrania

dodane: 19-03-2013 18:55

dobry stanik ;P hehe
 
ag2006

ag2006

dodane: 19-03-2013 18:54

co robisz że masz tak ładnie wyglądający biust ?:P
 
Cholerka

Cholerka

dodane: 19-03-2013 18:52

niuska54, kto co woli, chodzi mi o to by znajdować w sobie to co się podoba, a nie ;D
 
niuska54

niuska54

dodane: 19-03-2013 18:49

ja pupę;o chyba brak;)
 
Cholerka

Cholerka

dodane: 19-03-2013 18:42

niuska54 nie masz czego, brzuch masz normalny, ale za to jaką pupę! ;D
 
niuska54

niuska54

dodane: 19-03-2013 18:38

extra, ja zazdroszczę;) u mnie też pokazałam swój brzuszek, ale przy twoim no comment;) hah
 
sexiflexi

sexiflexi

dodane: 19-03-2013 18:35

OhDiamond jakis kompleks?
fajny ten topik,swietnie wygladasz w nim:)
 
sklepubrania

sklepubrania

dodane: 19-03-2013 18:31

Nie dla każdej Pani to znaczy że nie dla pań gdzie widać fałdy tłuszczu opinającego się na leginsach i prześwitującego celulitu na udach ; ) .

Tak to ja .

Brzuch jest napięty a nie wciągany nie mam takiej potrzeby .
;] pozdrawiam
 
lovelyy

lovelyy

dodane: 19-03-2013 18:11

top bardzo fajnie się prezentuje :) Ale ja do ćwiczeń jednak wole krótkie spodenki :)
 
GelaV

GelaV

dodane: 19-03-2013 18:10

super brzusio :)
 
irishangel

irishangel

dodane: 19-03-2013 18:10

co to znaczy, że nie dla każdej Pani?
 
OhDiamond

OhDiamond

dodane: 19-03-2013 18:08

teraz to się fitness nazywa? no cóż, jak zwał tak zwał. Ćwiczysz na pewno cieżko :D
 
Cholerka

Cholerka

dodane: 19-03-2013 18:08

Chciałam się o to zapytać, wygląda brzuch jakby był wciągany...
 
niuska54

niuska54

dodane: 19-03-2013 18:01

to jesteś ty?;)
 

Dodane przez sklepubrania

zweryfikowana
Kościerzyna (pomorskie)
na szafie od: 03.2013
ostatnio na szafie: 22-04-2013


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
15
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
31

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • szpilki z kokardkami
  • szpilki RIVER ISLAND
  • goryl
  • czerwień
  • bershka
  • czerń
  • Psychical
  • sukienka bershka

Ostatnio tu zaglądali

  • malwina1134
  • anndzzia
  • malikia
  • dzikie_serce


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij