0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

B e l a s s e

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

16 02

Kolor dominujący:


sweter - dorothy perkins sh
leggi - sh
buty - no name
komin - sh
bransoletki - katherine

sweter - dorothy perkins sh
leggi - sh
buty - no name
komin - sh
bransoletki - katherine

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (6)

agnieszkam_s

agnieszkam_s

dodane: 16-02-2013 18:38

no i fajnie - a najlepsze jest to, że właśnie tak świetnie można wyglądać w ciuchach z sh :)
 
ampfire

ampfire

dodane: 16-02-2013 17:23

fajnie :) lubię twoje zestawy :) są proste i nieprzekombinowane :)
 
klaudusiaaa8

klaudusiaaa8

dodane: 16-02-2013 14:41

haha nieee, ten pokój ogólnie to moja garderoba a ściana jest lekko wysunięta i tylko na tej wysuniętej właśnie jest ta tapeta ;) za tym nic nie ma, to po prostu ściana :P
 
makera

makera

dodane: 16-02-2013 14:20

mam pytanko za sciana masz garderobe albo cosik takiego?
fajne rozwiązanie
 
paulin33

paulin33

dodane: 16-02-2013 13:50

Super;]
 
myszshop

myszshop

dodane: 16-02-2013 13:45

ej z innej beczki :D jak funkcjonuje ta ściana w kwiatki za tobą :D? sorry, ale jestem ciekawa :D ona coś przykrywa czy jak :D
 

Dodane przez klaudusiaaa8

zweryfikowana
Skrzyszów (małopolskie)
na szafie od: 10.2009
ostatnio na szafie: 02-09-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
40
Neutralny Neutralny:
1
Negatywny Negatywny:
1

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • SUPER etui na telefon
  • biały top z falbanką bershka
  • biała tunika w stylu boho
  • biała koszula
  • czarownica
  • 02 12
  • 11 11
  • 07 11
  • halloween
  • 04 11
  • 22 07
  • 24 06

Ostatnio tu zaglądali

  • _natt_es
  • ankupunku
  • paula31-03
  • kkasiaa02
  • malenka895
  • Mikia88


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij