0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

34

Najnowsza porada

Płaszcz oversize

Od pewnego czasu modele ubrań oversize nie opuszczają damskich szaf. W tym sezonie absolutnym must-have są „za duże” okrycia wierzchnie, głównie płaszcze. Dzięki kilku trikom każda kobieta może wyglądać w tym fasonie dobrze!

To co lubię

Kolor dominujący:


To co lubię. I like It .
Spodnie - mass denim.
Full cap - New Era.
Bluza, buty - zwykły sklep.
Tak własnie .

Tagi:

skate,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (10)

klaudia752

klaudia752

dodane: 03-09-2014 00:35

oo spodnie massa, fazka! :D Mam do sprzedania dresy endorfiny jakby co ;)
 
YoKasiek

YoKasiek

dodane: 16-01-2013 21:57

A co ma być niefajnego w tym, że dziewczyna zakłada męskie ciuchy? Co jest w ogóle fajnego w strojeniu się? od razu widać kto ma swój styl a kto jest zwykłą masą
 
NieDlaCiebieHa

NieDlaCiebieHa

dodane: 28-12-2012 12:55

A czy ktoś powiedział,że ja chce to zmienić ?
 
shookones

shookones

dodane: 28-12-2012 02:00

wyglądasz jak chłopak z gimnazjum. ubierz dopasowane spodnie i zmień buty i będzie tysiąc razy lepiej.
 
NieDlaCiebieHa

NieDlaCiebieHa

dodane: 26-12-2012 18:25

Może to też dlatego,że niektóre dziewczyny wolą ubrać się jak barbie i się wystroić a niektore wola ubrac sie w dresy i zakryc tym wszystkie swoje mniej atrakcyjne dla niej częsci ciała. Nie wszyscy siebie akceptuja.
 
MajkaaaxDxD

MajkaaaxDxD

dodane: 25-12-2012 23:29

Nie mój stajl. Damskie buty za kostkę i damskie szerokie dresy ok, ale nie wiem co fajnego jest w tym, że dziewczyna zakłada męskie ciuchy.
 
pauli05

pauli05

dodane: 25-12-2012 22:16

c to jest full cap? chyba nie nadążam za tymi blogerskimi określeniami:D
 
NieDlaCiebieHa

NieDlaCiebieHa

dodane: 25-12-2012 22:10

Jak dla mnie najważniejsze ubierać się tak, aby było wygodnie.:)
 
dzemikkca

dzemikkca

dodane: 25-12-2012 21:13

ewa_m93 i co sie przejmujesz mnie tez dziewczyny nieraz krytykowaly ale wazne ze my sie w tym dobrze czujemy.
mam fajny full cap z new ery na spylenie zielony z zoltym daszkiem pisz na priv jak jestes zainteresowana cene sama zaproponuj:)
 
ewa_m93

ewa_m93

dodane: 25-12-2012 20:57

super :)
najważniejsze mieć swój styl :)
fajnie wyglądasz:)
ja ostatnio wrzuciłam w swoich dresikach zdjęcia ale nie było miłych komentarzy :P pozdrawiam ciepło :)
 

Dodane przez NieDlaCiebieHa

zweryfikowana
Kosina (podkarpackie)
na szafie od: 01.2011
ostatnio na szafie: 14-02-2017


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
17
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Skórzane brązowe botki na obcasie
  • Szaro czarny sweter Bershka
  • Jegginsy Denim CO
  • Sukienka w kwiatki na szelkach
  • Czerwona sukienka z koronką i bolerko
  • Spodnie dresowe ala Natalia Siwiec
  • Narzutka w kwiatki z kapturem
  • Spodnie morelowe rurki
  • Czarna koszulka cropp
  • Garnitur w paski
  • Spodenki postrzępione
  • Koszula w kratę NIFE

Ostatnio tu zaglądali

  • slegna
  • bilska89
  • Karola535
  • marlena95


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij