0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

Mamo załóż dżinsy

Najnowsza porada

Spodnie z lampasami

Fashionistki straciły głowę dla hitu z lat 90-tych, czyli spodni z lampasami. To gorący trend, który pojawił się już w jesiennych propozycjach. Warto mieć przynajmniej jeden taki model w swojej szafie!

27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M

Mój styl 27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M
  27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M     27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M     27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M     27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M     27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M     27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M     27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M     27 11 2012 moj styl chabrowe botki bandazowaH&M  

Kolor dominujący:

jest OK? kliknij różowy przycisk 'FAJNE'

prosto , TANIO i wygodnie

no i co jeszcze?

nie wiem
:)))

! Zgłoś naruszenie
Komentarze (29)

Kwiaatuszek

Kwiaatuszek

dodane: 30-12-2012 13:55

gdyby nie buty było by ok.
 
Filipinka-88

Filipinka-88

dodane: 28-12-2012 19:48

Fajne są te buty!
 
ziza91

ziza91

dodane: 11-12-2012 22:52

holka86-bardzo dziękuje:-) miło mi słyszeć dobre słówko :-)
 
holka86

holka86

dodane: 11-12-2012 21:17

zajebista figura!
 
ziza91

ziza91

dodane: 10-12-2012 11:35

kara2606- tez tak to odbieram:) dziękuję:) a co do mojej figury to ona moze sobie gadac co che, ja wiem, ze wygladam (i czuję się) dobrze:)a nawet bardzo dobrze, a co?!:) Czy wszyscy musza narzekac na figurę?:) Ja nie narzekam i bardzo dobrze mi z tym. Akceptuję siebie i czuję sie akceptowana.

No własnie:) -buty z rynku to nieraz te same, ktore znajduje w sklepie. No ale duzo taniej! Jesli chodzi o CCC to wiem, ze maja podpisany kontrakt z firma, ktora zajmuje sie zapachami no i ...placa im za to, zeby pachnialo u nich w sklepie SKÓRĄ :) wiele ich butow, prawie szystkie sa chinskie, wiec smierdza(jakosc tez wiadomo-nie jest super, no a ceny wyzsze o wiele niz na rynku!) takze oni chca uniknac smrodu :p i wywrzec dobrze wrazenie na klientach:)

ale misia1603 mysli, ze to super marka haha :)
 
kara2606

kara2606

dodane: 10-12-2012 09:54

nieprzejmuj się misią, biedne kobietki czasem muszą komus dowalic zeby siebie dowartosciowac :D haha
i nie wiem po co pisala ze buty z rynku? a co w tym złego? pewnie kolezanka uważa sklep ccc za mega firmowy ^^
 
ziza91

ziza91

dodane: 05-12-2012 17:44

misia1603 - haha dobrze wiem, ze to nie ty na tym zdjeciu ale domyslam sie jak to z toba musi byc.
Dziękuję za komplement:) uwielbiam moje biodra , wielu facetow sie ciagle za mna oglada:) milo, ze mi przypominasz o tym, ze jestem seksowna:)

Mam dość szerokie bioderki no i faceci sie ciagle za nimi ogladaja :) jabys byla troche inteligentniejsza to bys wiedziala ze to jest sexy a nie patyczek chudy , bezksztaltny calkowicie i niekobiecy ;P
 
misia1603

misia1603

dodane: 05-12-2012 17:38

Jakbyś była trochę inteligentniejsza to byś wiedziała że nie ja jestem na tym zdjęciu:) i co mają buty do twarzy?;p błyskasz głupotą;d strasznie szerokie biodra jeszcze zapomniałam dodać że masz;))
 
ziza91

ziza91

dodane: 05-12-2012 16:00

misia1603- wole miec zwykle, tanie buty niz taka ''mordkę'' jak TY :)
 
misia1603

misia1603

dodane: 05-12-2012 13:55

buty od razu widać że z rynku:) gorsze niż moje gumiaki:) porażka
 
ziza91

ziza91

dodane: 29-11-2012 20:50

paulisia2411 - mzoe odrobine taie wrazenie ciezkosci jest no ale mimo to ja uwielbiam ten kolor i buty sie odrozniaja od rajstop a jaby byly czarne to by sie tak nudno zlewały :P nie twierdze ze za duzo się tu dzieje;)
 
paulisia2411

paulisia2411

dodane: 29-11-2012 20:26

A swoją drogą to uwielbiam ten kolor - kupiłam już taką sukienkę, spodnie, komin i marynarkę ;P
 
paulisia2411

paulisia2411

dodane: 29-11-2012 20:25

Jak dla mnie też powinny być czarne buty. Za blisko są spódniczki, żeby były w takim samym kolorze... Gdyby góra była w takim kolorze to wtedy butki fajnie by wyglądały ;)

A tak ma się takie wrażenie "ciężkości" i że za dużo jakoś się dzieje...

;)
 
ziza91

ziza91

dodane: 27-11-2012 22:49

amy170- dzięki, to chyba tylko my tak uwazamy we dwie ;D
 
amy170

amy170

dodane: 27-11-2012 18:24

buty właśnie pasują super!!
 
ziza91

ziza91

dodane: 27-11-2012 17:11

mmm_margareth :-) nie mam krem.rajstop:-) ale komin taki mam:-) to może dokupie, niezły pomysł:-)
 
ziza91

ziza91

dodane: 27-11-2012 17:10

he he:-) i tak wybrałabym chabrowe:-) :-) :-)
 
mmm_margareth

mmm_margareth

dodane: 27-11-2012 17:09

widziałabym tu kremowe rajstopy i szalik w tym samym kolorze, wtedy niebieskie buty wpasują się idealnie

i niebieskie kółko zamiast głowy też pod kolor heh
 
j_ulka

j_ulka

dodane: 27-11-2012 16:37

całkiem fajnie! ale chyba przychylę się do zdania dziewczyny, że czarne buty były by lepsze :) pozdrawiam :)
 
ziza91

ziza91

dodane: 27-11-2012 15:52

zajaczek_1980 -lepiej założyć coś w stylu "nic specjalnego"niż założyć na siebie wszystko co ma się pod ręką, przesadzići zamiast tego zrobić jeden wielki kicz :-).
 
asiaw16

asiaw16

dodane: 27-11-2012 15:34

buty mi sie nie podobaja
 
EwelinaWu25

EwelinaWu25

dodane: 27-11-2012 15:26

te chabrowe buty sa ok;)
 
zajaczek_1980

zajaczek_1980

dodane: 27-11-2012 15:17

nie podoba mi sie.. nic specjalnego
 
ziza91

ziza91

dodane: 27-11-2012 14:48

ciągle noszę czarne buty :P tak jak teraz jest pol na pol, no a jakby byly czarne, to byloby za duzo czerni.
 
Sysiaaaa

Sysiaaaa

dodane: 27-11-2012 14:32

Spódniczka SUPER!
A tak to Ok!
 
aanetaa21

aanetaa21

dodane: 27-11-2012 14:29

dokładnie o tym samym pomyślałam ze czarne buty byłyby lepsze..

choc gdyby spódniczka była czarna to jak najbardziej te chabrowe :)
 
Yucca

Yucca

dodane: 27-11-2012 14:28

Ja bym wolała czarne buty. Reszta fajna
 
ziza91

ziza91

dodane: 27-11-2012 14:25

za czarni byloby;) :D uwielbiam chabrowy :) do blondynki pasuje:)
 
engells111

engells111

dodane: 27-11-2012 14:24

hm jednak czarne buty bylyby lepsze ;) ale jest ok ;)))
 

Dodane przez:

ziza91

Obserwuj

zweryfikowana
Częstochowa PYTAJ O ADRES WYSYLKI (śląskie)
na szafie od: 05.2010
ostatnio na szafie: 21-02-2017

Częstochowa PYTAJ O ADRES WYSYLKI
Zobacz mapkę

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
176
Neutralny Neutralny:
4
Negatywny Negatywny:
0

W mojej szafie:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij