0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

swet

Najnowsza porada

Greenery, czyli kolor roku!

Według Instytutu Pantone Greenery (15-0343) to kolor roku 2017. Zieleń to propozycja idealna nie tylko na wiosnę! Ta barwa świetnie komponuje się z kolorami ziemi, a także klasyczną czernią, grantem oraz bielą. Jeśli lubisz mocne zestawienie do zieleń łącz z czerwienią, pomarańczem lub pastelowym różem. Color blocking to hit tej wiosny!

koszula DIY

Kolor dominujący:


potrzebna bedzie nam
*dzinsowa koszula (swoja kupilam z 10 lat temu w sh) *wybielacz (polecam zwykle klasyczne ACE, ten ktory jest na zdjeciu nie sprawdzil sie)
*pare cwiekow

:)

Tagi:

koszula diy ćwieki,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (8)

Goodi

Goodi

dodane: 09-11-2012 14:00

dodam że to był ACE lemon
 
Goodi

Goodi

dodane: 09-11-2012 13:59

o jaa przecudnie ci to wyszlo.;) A mam do ciebie pytanie i prosilabym o odpowiedz: ile na tym dżinsie trzymałaś wybielacz i czy robiłaś to w domku czy na dworze? Bo ja zrobiłam dżinsową spódniczkę wybielaczem (cytrynowym moze ma to znaczenie) , spryskiwałam ją na balkonie i wisiała na lince z godzinę. Wyszła ok ale coś jednak poszło nie tak otóż na kieszeniach oraz szlufkach zrobił się kolor wpadający w brąz. I niewiem co źle zrobiłam. Może trzymałam za długo , może dlatego że na słońcu lub że wybielacz cytrynowy alboo od nitek(szwy byłyrobione brązową nitką) Bede wdzieczna za odpowiedz ;))))))))
 
MuchaKolorowa

MuchaKolorowa

dodane: 26-09-2012 15:20

świetna jest, ale ja bym nie potrafiła tak zrobić :)
 
martaa269

martaa269

dodane: 09-09-2012 15:46

dzieki za mile komentarze :)
 
censored

censored

dodane: 08-09-2012 21:02

u mnie też koszule DIY!
 
Lara1990

Lara1990

dodane: 08-09-2012 20:22

śliczny tatuaż :DDDD
 
malina992

malina992

dodane: 08-09-2012 12:57

super ;D
 
edyta3621

edyta3621

dodane: 08-09-2012 12:47

Brawo!
Dzięki za inspirację,wystarczy trochę pomysłu i chęci:)
 

Dodane przez martaa269

zweryfikowana
wielkopolskie
na szafie od: 01.2012
ostatnio na szafie: 29-12-2014


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
75
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij