0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

sexi

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

Moja figura przed odchudzaniem

Kolor dominujący:


Moja figura przed odchudzaniem

KILKA DNI TEMU ( W KOŃCU!!!!!) WZIĘŁAM SIĘ ZA SIEBIE
Zdrowsze jedzenie, ograniczenie bardzo słodyczy i fast foodów..
Do tego co dzień robię 200-300 brzuszków
Za jakiś czas podzielę się z wami efektami..

Chciałabym zlikwidować "boczki", zrzucić trochę z brzuszka.. może z nóg jak się uda..

Dołączycie się???

Tagi:

stanik, majtki, bielizna, odchudzanie, figura,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (60)

nitka3

nitka3

dodane: 13-10-2013 20:32

zapraszam na bloga : odchudzaniemotywacja.blogs pot.com
 
nitka3

nitka3

dodane: 13-10-2013 20:31

wow super efekt! zapraszam na bloga :
 
Patrysia94

Patrysia94

dodane: 24-04-2013 20:56

przed odchudzeniem ladniutka :)
 
tacozujegume

tacozujegume

dodane: 16-04-2013 19:22

cyc do przodu i jazda!!
 
wisieneczkaa2

wisieneczkaa2

dodane: 12-03-2013 12:23

wg mnie masz fajna figurkę:)
jestes piękną kobietą:))
 
latajaca78

latajaca78

dodane: 24-02-2013 22:09

ty chyba nie widzialas boczkow:):) ja to mam boczki ale nie mogę sie zebrać do cwiczen:(
 
nikolaska1232

nikolaska1232

dodane: 26-01-2013 11:18

jeju nie odchudzaj sie ! popracuj troche nad miesniami, jesli czujesz potrzebe, ale nie odchudzaj sie ! zdrowe odzywianie a i owszem, zawsze trzeba. Ale wygladadsz cudownie! masz duzy biust, nie mozesz byc do niego za chuda, bo bedziesz wygladac nieproporcjoanalnie. Poza tym musisz dbac o ten biust, zeby Ci nie opadl. Naprawde wygladasz dobrze
 
mia_

mia_

dodane: 24-01-2013 20:34

wpedzisz takimi tekstami i zdjeciami biedne mlode laski w depresje albo anoreksje jak sie zaczna porownywac.. :P
 
karolcia8973

karolcia8973

dodane: 22-11-2012 23:23

wyglądasz super
 
Sysia17

Sysia17

dodane: 18-11-2012 12:54

Nie odchudzaj się. Masz dobrą figurę. Jedynym mankamentem jak dla mnie oczywiście są twoje piersi które są moim zdaniem troche za duże. Mam wrażenie że obciążają twoją figurę. Ale to tylko moje zdanie. I nie odchudzaj się powtarzam bo nie masz zczego !! :)
 
o-zet

o-zet

dodane: 08-10-2012 22:11

figura marzenie zajebiscie wygladasz :) napisz mi jaka diete stosujesz,
boze :D zakochalam sie
 
Dollo

Dollo

dodane: 24-08-2012 10:06

Powiem szczerze, ze masz teraz ladna figurke i jesli schudniesz nie bedziesz juz tak atrakcyjna.
 
HellTiga

HellTiga

dodane: 24-08-2012 09:08

Nie odchudzaj się. Masz śliczną figurę. Może tylko popracuj nad pośladkami i udami . :) Pozdrawiam.
 
sylwia12617

sylwia12617

dodane: 21-08-2012 22:40

Jak dla mnie masz fajna figurę...nie wiem co Ty chcesz od siebie ?? i gdzie te boczki ??:)heh ale jak chcesz w sobie cos zmienic i masz checi to powodzenia zyczę !
 
CamilaVictoria

CamilaVictoria

dodane: 21-08-2012 11:12

mega figura
 
holka86

holka86

dodane: 19-08-2012 19:33

idealna figura zazdroszcze!
 
MuchaKolorowa

MuchaKolorowa

dodane: 19-08-2012 09:56

zanim usunęłaś stylizację, napisałaś, że tęsknisz za wcięciem w talii itp. Przecież masz wcięcie w talii! A brzuszek teraz masz świetny, wystające kości nie są sexy :/
 
CzarnaBarbie

CzarnaBarbie

dodane: 19-08-2012 09:16

Hooney_M szczerze mówiąc nic nie robiłam :) to samo tak jakoś jak przytyłam to w biuście też mi trochę przybyło (chociaż wcale się aż tak nie cieszę bo ze stanikami i bluzeczkami problem ) :D
 
Hooney_M

Hooney_M

dodane: 19-08-2012 09:10

Wyglądasz świetnie!:) Oglądałam te zdjęcia,które pokazywałaś z wcześniejszego okresu,powiedz jak to zrobiłaś,że tak urósł Ci biust?:)
 
sisi12

sisi12

dodane: 18-08-2012 00:27

juz Ci wcześniej pisałam ,że zazdroszcze biustu hehe;)). figura mi sie podoba fajnie wygladasz, nie masz udziska i nóg jak serdelki.. -no super! ale brakuje mi tu tali wciętej , popracuj nad brzuchem , mieśniami jego głównie duzo, ale nie odchudzaj sie mocno ewentualnie ogranicz jedzenie fast foodow, i ciast pozna pora np, bo spadnie reszta i bedziesz nieproporcjonalna -w opcji góra z dołem! ;]]]
 
renata030691

renata030691

dodane: 17-08-2012 23:15

ale masz fajne cycuchy idealny rozmiar! nie odchudzaj sie ladna msz figurke;)))
 
saandra44

saandra44

dodane: 17-08-2012 21:31

Dla mnie jest idealnie, jest za co złapać, ale jesteś widać szczupła. :) Mam podobną figurę (168 cm wzrostu i 58 kg) i jestem zadowolona, w dodatku ani myślę się odchudzać, więc myślę, że Ty też nie masz z czego. Super wyglądasz i nie masz po co mieć kompleksów! :)
 
karolinagg88

karolinagg88

dodane: 17-08-2012 20:55

masz bardzo fajną figurę więc ja na Twoim miejscu bym się wcale nie odchudzała:) gdybym ja ważyła 50kg to bym ze szczęścia chyba skakała (ważę mniej i przytyć za nic w świecie nie mogę)... biusty aż tak duże mi się nie podobają ale oczywiście to kwestia gustu, ale właśnie zwłaszcza ze względu na tak pokaźny biust nie powinnaś za dużo chudnąć bo zrobi się mało proporcjonalnie... ale tak czy inaczej figura całkiem fajna i apetyczna:)
 
Milenaa20

Milenaa20

dodane: 17-08-2012 14:43

Mam tyle samo wzrostu i waże tyle co Ty i też zawsze ważyłam 50kg i byłam chudzielcem, mam tylko mniejszy biust:P Na początku trochę mi przeszkadzało, że przytyłam ale teraz czuje się bardziej kobieca,a mój facet to już w ogóle ucieszony :D :) Nie odchudzaj się - wyglądasz super :) Wskaźnik BMI wskazuje idealną wagę :)
 
Milenaa20

Milenaa20

dodane: 17-08-2012 14:42

Mam tyle samo wzrostu i waże tyle co Ty i też zawsze ważyłam 50kg i byłam chudzielcem, mam tylko mniejszy biust:P Na początku trochę mi przeszkadzało, że przytyłam ale teraz czuje się bardziej kobieca,a mój facet to już w ogóle ucieszony :D :) Nie odchudzaj się - wyglądasz super :) Wskaźnik BMI wskazuje idealną wagę :)
 
agusia_d

agusia_d

dodane: 17-08-2012 14:18

masz idealną kobiecą ,figurę dziewczyno nie odchudzaj się nie ma z czego;)
 
MuchaKolorowa

MuchaKolorowa

dodane: 17-08-2012 14:12

ale ty wyglądasz idealnie, kobieco, po co robić z siebie szkieletora? Jesteś mega laską!
 
kasiapmi

kasiapmi

dodane: 17-08-2012 13:53

zazdroszcze biustu...moze Tobie czasem zleciec tez jak schudniesz..u mnie tak bylo..a figure masz w porzadku :) ale jesli sie bedziesz lepiej czuła szczuplejsza, to powodzenia! :)
 
mandarynkaaaa

mandarynkaaaa

dodane: 17-08-2012 13:17

Ja mam zupełnie odwrotnie.. kiedyś ważyłam 64 kg a teraz 53 przy wzroście 168 cm. Wg mnie naprawdę ładnie wyglądasz :)Nie widzę boczków. Ale za to biust masz naprawdę pokaźny xd
 
Agnieszka_7

Agnieszka_7

dodane: 17-08-2012 13:00

Ładniejsza taka figura niż same kości. Nie rozumiem jak można ważyć 50kg przy wzroście 169cm..
Dobrze wyglądasz! ;)
 
ladyxbebe

ladyxbebe

dodane: 17-08-2012 12:36

nie rozumiem po co szczupłe dziewczyny się odchudzają , makabra
ps, pupa super ! :)
 
czarnulla

czarnulla

dodane: 17-08-2012 12:31

wiedzialam ze czrna barbie haha:D
 
chocolate_lover

chocolate_lover

dodane: 17-08-2012 12:31

ja bym sie nie odchudzala, zabojczo wyglądasz ;))
 
natada21

natada21

dodane: 17-08-2012 12:29

jak schudniesz będziesz niefajna ;] cyc opadnie, ale nie aż tak i i tak będziesz nieproporcjonalna do swego wielkiego biustu, także nie katuj się ;]
 
weronikaj93

weronikaj93

dodane: 17-08-2012 12:26

Nie odchudzaj mi się;d! Śliczna figura i biust idealny;)
 
CzarnaBarbie

CzarnaBarbie

dodane: 17-08-2012 12:16

No mój chłopak mi "wmusza" jedzenie w obawie żeby czasami chociaż 1mm z biustu nie spadło ;D
 
kobietka1

kobietka1

dodane: 17-08-2012 12:11

Ja też miałam 4 lata temu 50 kg przy 166 wzrostu i niestety przytyłam też 10 kg dlatego się ograniczam z jedzeniem i ćwicze Niektórzy mówią że na dobre wyszło mi to przytycie ;) zwłaszcza mój mąż jest zadowolony bo co tu mówić cycki są większe ;P
 
megiiis

megiiis

dodane: 17-08-2012 12:09

albo ćwiczenia Ewy Chodakowskiej? z pierwszej płytki
 
nati2401

nati2401

dodane: 17-08-2012 12:07

wygladasz extra-!
 
kobietka1

kobietka1

dodane: 17-08-2012 12:07

Niestety ? przecież masz dobrą wage :) możesz robic brzuszki nie zaszkodzi Figure masz super !
 
Nikozja

Nikozja

dodane: 17-08-2012 12:06

powodzenia!
chociaż wszystko ok z Twoją figurą ;)
p.s. oddasz mi trochę biustu? ;p
 
CzarnaBarbie

CzarnaBarbie

dodane: 17-08-2012 12:06

Dla mnie każdy kg to zmartwienie.. Jestem przyzwyczajona do tego że przez 3 lata miała swoje stałe 50 kg a teraz mam już o 10 więcej..
 
_marcela_

_marcela_

dodane: 17-08-2012 12:05

hula hop robi robote na boczki taki z kulkami są na al legro za 35 zł mam siniaki od niego ale też walcze z moimi parapetami ;)Ps zazdroszcze biustu :)
 
adusia5552

adusia5552

dodane: 17-08-2012 12:04

jak dla mnie nie ma tu z czego chudnąć. Figura super:)
 
CzarnaBarbie

CzarnaBarbie

dodane: 17-08-2012 12:03

no właśnie o tym huls hop też myślałam.. to się chyba w jakimś zabawkowym kupuje nie?
 
myshop

myshop

dodane: 17-08-2012 12:01

mam podobną figurę z tym, że mniejszy cyc :P hehea a szkoda:/
popracuj tylko delikatnie nad brzuszkiem (polecam hula hop, abs 8 min dziennie) ale ogólnie rewelacyjna figura! :)
 
CzarnaBarbie

CzarnaBarbie

dodane: 17-08-2012 12:01

Wzrost 169cm Waga niestety Aż 60 kg !!! ;(
 
homopogaevkilo

homopogaevkilo

dodane: 17-08-2012 11:59

wezcie pod uwage ze ona robi sobie zdjecia z gory a tak zawsze wyglada sie na smuklejszego
 
kobietka1

kobietka1

dodane: 17-08-2012 11:58

No właśnie jaki masz wzrost i wagę ?
 
kizia86

kizia86

dodane: 17-08-2012 11:58

Boże co za cyc:)))Wow!!!!
 
megiiis

megiiis

dodane: 17-08-2012 11:58

jaka figuraaaaaaaa
 
anuus2

anuus2

dodane: 17-08-2012 11:57

ile wazysz?
 
CzarnaBarbie

CzarnaBarbie

dodane: 17-08-2012 11:56

Dziękuję wam bardzo dziewczyny..
Kurcze no mi się marzy takie wcięcie w talii..
Myślicie że te brzuszki pomogą?? no od nich chyba biust nie spadnie bo też bym tego nie chciała ale ciężko tak sam brzuch rzeźbić...
 
mia1985

mia1985

dodane: 17-08-2012 11:56

nie ogarniam funkcji zdjecia...ekshibicjonistyc zne zapedy? proba dowartosciowania?
 
Agnessska

Agnessska

dodane: 17-08-2012 11:55

............. masz świetne ciało. żaden wieszak tylko kawał cyca za przeproszeniem. kolega z pracy zawył jak kojot jak zobaczył Twoją fotke mi przez ramię.
 
kobietka1

kobietka1

dodane: 17-08-2012 11:54

Mam też taką figurke :) i tez się ograniczam ale chudnąć bardzo nie chce bo lubie taką figurke jak dla mnie super wyglądasz ! masz biuścik i tyłeczek fajny tak powinna wyglądać kobieta Jak dla mnie idealnie ;)
 
ColdGirl

ColdGirl

dodane: 17-08-2012 11:52

Właśnie dziewczyno z czego Ty się chcesz odchudzać? :) Ja tu żadnych boczków nie widzę :)
 
modna123

modna123

dodane: 17-08-2012 11:52

idealna jestes ! i zazdroszcze piersi ! nie odchudzaj sie bo najpierw w piersi Ci zejdzie jak to zawsze bywa :P świetne cialo :)
 
miri_89

miri_89

dodane: 17-08-2012 11:52

Obawiam się że jak przesadzisz to nie tylko z brzuszka i ud spadnie,ale i z biustu.A szkoda by go było...
Moim zdaniem właśnie skup się na ćwiczeniach brzucha i ud jeśli chcesz je wyrzeźbić.
Gdzie Ty kobito masz boczki...japikole:P
 
kana0514

kana0514

dodane: 17-08-2012 11:51

Nie masz się z czego odchudzać!
Masz idealną figurkę, tylko pozazdrościć!;))
 

Dodane przez CzarnaBarbie

zweryfikowana
wielkopolskie
na szafie od: 10.2011
ostatnio na szafie: 09-10-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
47
Neutralny Neutralny:
3
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Pilnie poszukuję Rozm 36 37
  • Rurki marmurki Daysie zamki skinny
  • Imprezowo który zestaw
  • LETNIO
  • Bandage X 2
  • Imrezoowy neonek
  • Moja figura płaski brzuch
  • Wiosna baletki
  • Na dziarską imprezkę part II
  • Skórzane tregginsy rureczki
  • Czółenka koturny CCC
  • Manicure & pedicure

Ostatnio tu zaglądali

  • elcia914
  • szafragra00
  • XxAtmospherexX
  • snowboard
  • szitsu


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij