0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

w a l k k k e d

Najnowsza porada

Spodnie z lampasami

Fashionistki straciły głowę dla hitu z lat 90-tych, czyli spodni z lampasami. To gorący trend, który pojawił się już w jesiennych propozycjach. Warto mieć przynajmniej jeden taki model w swojej szafie!

Mój styl 08 08
  08 08     08 08  

Kolor dominujący:

marynarka - attentif

koszula - nn

spodenki - top shop

torebka - mizensa emili

baleriny - szafa

jak wam sie podoba ???:)

JEDNAK DOSZLAM DO WNIOSKU, ZE TOREBKA TU NIE PASUJE ;P Z KARMELOWA BEDZIE O WIELE LEPIEJ ;]

! Zgłoś naruszenie
Komentarze (14)

Myszkaaaa

Myszkaaaa

dodane: 16-11-2012 10:51

mam identyczna marynarke z tej samej firmy, pomaranczowa, nowa ! pisac !
 
Zanetka3

Zanetka3

dodane: 29-09-2012 14:46

Bardzo ładnie :)
Stęskniłam się juz za Twoimi cudnymi zestawikami :)
a więc z niecierpliwością czekam na jakiś jesienny outfit :))
 
lig0

lig0

dodane: 28-09-2012 18:08

prze prze prze ślicznie hii :))
 
ania20047

ania20047

dodane: 24-08-2012 12:10

znowu piękny klasyczny zestaw i znowu te okulary ;9 (a szkoda)
 
martaa2000

martaa2000

dodane: 23-08-2012 22:13

super!
 
Sanderka1902

Sanderka1902

dodane: 14-08-2012 19:21

pięknie.
 
ankabarmanka

ankabarmanka

dodane: 12-08-2012 16:31

bardzo fajnie;dziewczęco ale elegancko i ze smakiem:)mniammm...:)))
 
boooomba

boooomba

dodane: 09-08-2012 11:01

Bosko:) Tak słodko i cukierkowo;)
 
Polaa20

Polaa20

dodane: 08-08-2012 16:04

Wszystko na duże TAKKK!:):)
Marynarka i koszulaaa cudeńka:D
 
ewka1314

ewka1314

dodane: 08-08-2012 16:01

fajnie,co do torby to jest niezła ale tutaj mogła by być w innym kolorze:)
 
daniolek999

daniolek999

dodane: 08-08-2012 15:57

nie mogę się do niczego przyczepić :o ukradłabym Ci całą szafę !!
 
madziabergiel

madziabergiel

dodane: 08-08-2012 15:54

bosko! ale nadal jestem zdania ze torba out,moze dlatego ze mi sie ona nie podoba :D

ale zestaw jak najbardziej tak!!:D
 
joanxd

joanxd

dodane: 08-08-2012 15:53

jest boska :)
 
joanxd

joanxd

dodane: 08-08-2012 15:53

marynarka
 

Dodane przez:

patka164

Obserwuj

zweryfikowana
opolskie
na szafie od: 07.2010
ostatnio na szafie: 05-04-2017

Ocena sprzedaży:

Pozytywny Pozytywny:
606
Neutralny Neutralny:
5
Negatywny Negatywny:
4

W mojej szafie:

X

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij