0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

szare śniegowce

Najnowsza porada

Modny dodatek-brelok!

Pamiętacie Karlita? To brelok domu mody Fendi, który pokochały fashionistki na całym świecie. Moda na zabawne breloczki nadal trwa! Nie możesz sobie pozwolić na nową torebkę? Nie ma problemu kup sobie breloczek, który zmieni oblicze Twojej starej torby. To gorący trend w bardzo przystępnej cenie!

Ciekawe wątki

SPONSORING

9.10 o 11:26

dieta grejpfrutowa

17.11 o 14:31

Suche włosy

19.11 o 22:04

Sushi Sushi Sushi!!:)

24.11 o 14:27

makijaż oczu

20.11 o 0:00

Gorące tematy

Który ciuch? POMOCY

gorący temat

Neonowa mgielka

Kolor dominujący:


Moj nowy nabytek :) neonowa mgielka z zipem z tylu :) odrazu sie w niej w sklepie zakochalam :) tylko zastanawiam sie czy to polaczenie jest dobre? zwlaszcza z tym naszyjnikiem,czy pasuje?

Mgielka - nn
naszyjnik - hm
spodnie - hm
buty - nn

Tagi:

neonowa mgiełka,

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (19)

PePe144

PePe144

dodane: 12-08-2012 20:59

...właśnie takiej mgiełki szukam.... :(:( Zazdroszczę :D
 
lenka18Z

lenka18Z

dodane: 18-07-2012 22:58

zazdroszczę takiego sklepiku! :(
 
sasha_250

sasha_250

dodane: 15-07-2012 21:31

Wiem bo w innych u mnie tez sa takie drogie :( ale mam taki jeden wlasnie z dosyc fajnymi rzeczami jak widac i ceny sa swietne, wiec tak sie rozchodza te rzeczy doslownie w 1-2 dni :)
 
lenka18Z

lenka18Z

dodane: 14-07-2012 22:46

o widzisz,a u mnie w sklepikach takie bluzki są po 50zł i w górę,więc wolałam sobie na all zamówić :) nawet na targu podobną jak Ty masz tutaj za 49zł widziałam :/
 
sasha_250

sasha_250

dodane: 11-07-2012 20:57

No ja w sklepie dalam 33 :)))
 
lenka18Z

lenka18Z

dodane: 10-07-2012 21:33

ja na all dałam 35zł z przesyłką 45zł,jestem bardzo zadowolona :)
 
sasha_250

sasha_250

dodane: 08-07-2012 19:16

lenka a ile dalas na all? ja przypadkiem ja znalazlam w moim ulubionym miejskim sklepie,rzeczy maja fajne ale trudno dostac w swojej rozmiarowce,bo jak przychodzi dostawa to na drugi dzien juz pustki :)
 
lenka18Z

lenka18Z

dodane: 07-07-2012 11:06

do mnie właśnie wczoraj przyszła paczka z all z taką samą bluzeczką tylko,że żółtą neonową i wszędzie szukam takiego koloru jak Ty masz,coś al'a morela i nigdzie nie ma :(
 
sasha_250

sasha_250

dodane: 07-07-2012 09:08

Kolor bluzeczki sama dokladnie nie umiem odkreslic :) ale chyba taki losos neonowy :) a bluzeczke kupilam w zwyklym sklepie u mnie w mniescie :)
 
whiteblog

whiteblog

dodane: 07-07-2012 01:21

Bardzo fajnie, bluzka świetna, gdzie mozna taką kupić?? Pzdr
 
lenka18Z

lenka18Z

dodane: 07-07-2012 00:01

jaki masz kolor tej bluzeczki? :) bo niby to łosoś,ale niekoniecznie :)
 
FashionIsImportant

FashionIsImportant

dodane: 06-07-2012 22:43

a mi sie wlasnie wydaje ze naszyjnik rozwesela cala stylizacje,bo kolory pastelowe sa bardzo mdłe:)
 
MuchaKolorowa

MuchaKolorowa

dodane: 06-07-2012 21:40

też mam podobną bluzeczkę (różowy neon z suwaczkiem z tyłu), w ogóle w tym sezonie są modne mgiełki lub cienkie, zwiewne bluzeczki w neonowych kolorkach :) uwielbiam je!
 
klakla33

klakla33

dodane: 06-07-2012 21:30

rewelacja :) a naszyjnik mozesz nosic np. do białego topa i spódnicy asymetrycznej :) śledź dziewczyny na szafie ten 'naszyjnik' jest widywany często na szafie :-)
 
madziabergiel

madziabergiel

dodane: 06-07-2012 21:22

jest pieknie !!! faktycznie naszyjnik zdejmij :)
ale kolorki boskie ,idealnie pasujace do opalenizny :sd
 
sasha_250

sasha_250

dodane: 06-07-2012 21:18

no wlasnie tez tak myslalam :) to juz wiecej nie zaloze go do tej stylizacji :( a do czego go nsic?nie mam pomyslu ?:(
 
paula1005

paula1005

dodane: 06-07-2012 21:15

bez naszyjnika ;D
 
Lolik25

Lolik25

dodane: 06-07-2012 21:14

zdecydowanie bez naszyjnika..
 
ankabarmanka

ankabarmanka

dodane: 06-07-2012 21:11

moim zdaniem bez naszyjnika
 

Dodane przez sasha_250

zweryfikowana
Chełmiec (małopolskie)
na szafie od: 01.2009
ostatnio na szafie: 04-12-2015


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
70
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

Inne moje rzeczy

wszystkie »
  • Plaszcz
  • takie tam
  • Plaszczyk
  • Sobota
  • Jesien
  • ktore wybrac
  • Swobodnie
  • Elegancko w moim stylu
  • Flower
  • PASTELOVE
  • yellow
  • futrzak

Ostatnio tu zaglądali

  • pol295
  • Ewelci944
  • lenka2014
  • jusssiak
  • aneta28k
  • Dzoli20
  • JaTylkoChce


#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij