0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Popularne stylizacje

rekawy

Najnowsza porada

Sukienki, które odejmą parę kilo

Możesz trudzić się i wkładać wiele wysiłku, by wyglądać szczuplej, ale bez odpowiedniej wiedzy na temat wyszczuplających efektów, jakie dają niektóre typy ubrań, Twoje działania mogą nie przynosić rezultatów. Udzielamy więc lekcji, jakie sukienki założyć, by odjąć sobie parę kilogramów. Podpowiemy jak dobrać kolor, jakie proporcje poszczególnych części garderoby zachować  i do jakich trików należy się uciec, by nasza sylwetka była optycznie zgrabniejsza.

Ciekawe wątki

STARE PIOSENKI!!

2.11 o 9:38

Jak się całować?

przedwczoraj o 13:47

Suche włosy

21.12 o 15:34

Jak dbać o włosy,

27.12 o 8:46

Gorące tematy

Prezent dla teściowej

gorący temat

SZUKAM PEREŁEK! S/M

gorący temat

WOODSTOCK

Kolor dominujący:


zdjecie z błota z 17tego przystanku woodstock ;D
byłam ubrana w suknie slubna, ktora kupilam na allegro za 40 zł, miałam jeszcze z tylu kokarde ale ktoś ją wziął na pamiatke :) Na drugim zdjeciu musialam zamazac twarz, bo wyszlam straasznie :)

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
Komentarze (22)

sparrow21

sparrow21

dodane: 02-04-2014 21:02

jak najbardziej zajebista sprawa :D doceniam i pochwalam poczucie humoru i odwagę za tak nietypowe połączenie jak błoto i suknia ślubna :D bardzo fajna sprawa :D gratuluję pomysłu no i cóż, pozazdrościć świetnej zabawy :D
 
juliettesawa89

juliettesawa89

dodane: 05-07-2013 00:27

Widziałam Cię, jeszcze zanim błoto pochłonęło Ci sukienkę ;p
 
paulabryzek

paulabryzek

dodane: 16-03-2013 13:58

dobry wariat z ciebie :)
 
nathalie1

nathalie1

dodane: 27-12-2012 12:54

strasznie pozytywna fotka, ludzie i cały klimacik woodstockowy :)
pomysł z sukienka bardzo oryginalny :) no i cena korzystna ;) pozdrawiam
 
metaldragon4

metaldragon4

dodane: 15-09-2012 22:39

kto by sie tam syfem przejmował:) Czystą masz tą piękna sukienkę jak na takie błoćko:D
p.s pozdrawiam Pana w ciasnych slipkach za Tobą na drugim zdjeciu xD
 
pauli05

pauli05

dodane: 28-07-2012 19:19

jak wieprze w błocie hehe
 
banshee_se

banshee_se

dodane: 15-07-2012 20:47

widziałam Cię! gratuluję odwagi a festiwal jest rzeczywiście najpiękniejszy, mam nadzieję, że i w tym roku uda mi się być:)
 
calusek666

calusek666

dodane: 10-07-2012 21:42

ja co roku na woodstocku \m/ !
świetna jestes ;)
 
anita135

anita135

dodane: 13-06-2012 12:33

2 lata temu jak byłam w błocie to nawet Jurek Owsiak był ;)
 
biloosh

biloosh

dodane: 12-06-2012 17:41

juz chce tam byc:) osobiscie nigdy nieide w błoto ale nie neguje tego:) chce juz ANTI FLAG:)!
 
paulinka89krakow

paulinka89krakow

dodane: 11-06-2012 21:13

masakra...
 
oleczka089

oleczka089

dodane: 11-06-2012 19:03

pozytywnie :)
 
7medeis

7medeis

dodane: 11-06-2012 18:41

blond platyna na głowie i pustka pod nią to syf...:]
 
czarnuuulka23236

czarnuuulka23236

dodane: 11-06-2012 17:42

jak dzieci:) haha mega impreza:)
 
eduski933

eduski933

dodane: 11-06-2012 17:28

Dla mnie zajebioza:D też lubię sobie nieraz tak poszaleć :)
 
moniiaaa666

moniiaaa666

dodane: 11-06-2012 17:14

A ja uważam, że to super zabawa;) No i fajny pomysł z tą sukienką może nawet gdzieś Cię widziałam;)
Pozdrawiam;)
 
anita135

anita135

dodane: 11-06-2012 17:12

każdy lubi co innego, dla mnie to jest swietna zabawa z fajnymi ludzmi przy dobrej muzyce :) kto był na woodstocku ten wie.
 
_berserk5

_berserk5

dodane: 11-06-2012 17:11

fajna impreza :D faktycznie zabawa w błotku działa bardzo dobrze na skóre :D hehehe pozytywna fota :)
 
rosehime

rosehime

dodane: 11-06-2012 17:10

fajneubrania: popieram.
 
fajneubrania

fajneubrania

dodane: 11-06-2012 17:09

Ja osobiście nie widzę nic fajnego kąpaniu się w błocie.Jeden wielki syf.Takie moje zdanie.
 
Kaarolinaa1234

Kaarolinaa1234

dodane: 11-06-2012 17:08

hahaha lubie to!:D niczym jak w spa:)
 
juti2

juti2

dodane: 11-06-2012 17:08

ale czad!
 

Dodane przez anita135

zweryfikowana
lubuskie
na szafie od: 11.2009
ostatnio na szafie: 03-03-2016


Komentarze

wszystkie »
Pozytywny Pozytywny:
72
Neutralny Neutralny:
0
Negatywny Negatywny:
0

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Prześlij znajomemu

Wyślij Zamknij